بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود game


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mahdi
10:53
پنج شنبه 2 خرداد 1392

داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

تعداد بازدید از این مطلب: 319
mahdi
10:44
پنج شنبه 2 خرداد 1392

 

یکی از آن ها گلوله های نقره ای هستند که برای کشتن گرگ نماها بسیار به کار می آیند. داستان بازی در سرزمینی به نام Borgovia رخ می دهد و ون هلسینگ به همراه یک روح که کاتالینا (Katalina) نام دارد از راه می رسد. کاتالینا تنها یک همراه معمولی نیست و می تواند در زمان مبارزه ها تأثیرگذار باشد و به نوعی نقش حیوان خانگی را دارد. می تواند از دور به دشمنان حمله کند و همچنین می تواند نقش یک پشتیبان را داشته باشد، اما شما می توانید قدرت هایش را شخصی سازی و حتی او را Level Up کنید. به تازگی برخی از بازیکنان توانسته اند که قسمت کوچکی از بخش اول TIAoVH را تجربه کنند که خیلی ها را نا امید کرد. در این قسمت باید با گروهی از گرگ ها و دزدان مبارزه می کردید و پس از مدتی نیز Droveها به آن ها اضافه می شدند.

محیط های بازی چندان پرجزئیات نیستند و خشک به نظر می رسند و موجودات افسانه ای نیز چندان دلچسب به نظر نمی رسند. شما در طول بازی از کنار روستایی ها عبور می کنید و به آن ها کمک خواهید کرد. در اولین شهری که به آن می رسید، مأموریت پیدا می کنید که با یک گرگ نما مبارزه کنید و از مردم آن شهر دفاع کنید. محیط ها در این قسمت خیلی جالب به صورت Supernatural طراحی شده بودند. بعد از اینکه توانستید گرگ نمای تا دندان مسلح را از بین ببرید، به دنیای رویاها که The Ink نام دارد، خواهید رفت. در آنجا باید چیزی را نابود کنید که این هیولاها را به سرزمین های مختلف می فرستد. با به نمایش این قسمت، دموی قابل بازی این عنوان به پایان رسید، اما به نظر می رسد که TIAoVH یک بازی جالب توجه در سبک نقش آفرینی باشد. سازندگان گفته اند که اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می کنند، پس باید منتظر نمایش های دیگری از آن باشیم.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 389
mahdi
17:43
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

 

همزمان با ارائه ی نسخه جدید Assassin's Creed 3 نسخه ی غیر رسمی اندروید آن نیز ارائه شده است. این بازی به صورت دو بعدی و با حجمی کم ساخته شده است و بر روی اکثر دستگاه های اندروید قابل اجراست.

اسکرين شات:

  

  نسخه : 1.1.2

 

:: حجم : 6 MB 

:: ارزش : رايگان

:: منبع :www.normaldownload.LoxBlog.Com

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 19281
بازدید : 19281

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


بازی برتر این سال چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود